你什么都可以...

by - Saturday, June 02, 2007

我知道你在想什么 你不要看着我 因为我没有什么好说
你可以哭可以走 但请不要告诉我那理由
你要的我没有 你爱得我不够
我没有那些可以给你幸福的爱
你就像每个人 在嘴边说着可以爱我一生
看起来真没可能 (看起来你真的没可能)
你可以走你可以找到一个人 你可以找到别的地方过一生
你不要说你不想离开我 什么都没有错
要怪就怪幸福没来过
你可以去选择 一生都一个人 你可以没有我过更精彩一生
你不需要看过来 看我为你痛苦 因为你不用再为我付出
像我这样的人 是少有的愚笨
我的感情不够照顾你一生 你恨时间情人时节并未有平等
你可以走你可以找到一个人 你可以找到别的地方过一生
你不要说你不想离开我 什么都没有错 要怪就怪幸福没来过
你可以去选择一生都一个人 你如果没有我有更多人在等
你不需要看过来 对我说声
goodbye 因为我再不是你什么人
现在我感受的痛苦是你未来幸福

A song that i didn't pay much attention although it has linger around in my mp3 list for quite some time.. until there's one night, my sister told me how much she love this song and asked me to take notice of its lyrics...
I found the song quite touching but i wonder how many people could be as great in love like the singer has sing, only sacrificing without needing any payback...
However, there's nothing call fair and square in relationships... People are selfish after all especially when they are in love.. and dealing with their loved ones..


You May Also Like

0 comments